kekasih gelapku :)


mesti korang tertanye2 kan sape kekasih gelap aku..hehe.. dialah peneman tido ku, peneman dikala ku sunyi.peneman bile aku na luahkan rase hati.. Bile ku memerlukannya mesti dia ade dan sentiasa senyum bile aku meluahkan segala perasaan ku yg terpendam..Tanpa die susa gak la aku na lelap mate. Bile na tido dye lah bantal pelok ku.. bole dikate kan die lah segalenya :))


**

so korang mesti ta sabar na tau spe kah gerangan yg dimaksudkan kan?? okey aku akn siarkan bberapa gmbr comel dye..




HAHA so "kekasih gelapku" yg aku mksd kan tuh ialah My Barney!! sayang die keyh :) so korang jgn ngade2 na curi die dari aku.. nnti aku menanges ta berlagu korang jugak yg susa na pujok nnti kan..so baik jgn wat k.. hehe :D

lots of 


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA