my life is kinda boring


hmm sumpah i boring weyh hidup tade boyfriend ni.. weyh bg la i satu boyfriend.. i na boyfriend yg syg, jujur, ikhlas, setia ngan i.. sumpah i ta curang ngn dye.. xpena la plak i wat kan.. hm ta caye? tanye ex i.. setiap hari hidup i bosan n dipenuhi dgn facebook, blog, lagu, and keje.. tuh je setiap hari.. i teringin na mcg2 ngan my boo i, na calling ngan my boo i, na dating n lepak pon ngan my boo i.. sumpah i rindu zaman i cpl dlu.. sob sob :'( and my phone pon i lbh bnyk gune untuk dgr lagu je.. i pon da jarang topup coz xde BF, kalo topup pon bkn ade BF na mcg2 kann.. :( da lme single ni, teringin la pulak na ade BF.. jeles tgk org ade couple..hmm

I just want that one person that can make me smile when I'm crying
That will laugh at my jokes even when they're not funny
Make me feel like I'm the only person in my world
And if someone says something about me he'll stick up for me
I just want that one person that I can love
And he'll love me with all his heart 


lots of 


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA