She Think She's Hot


Salam, korang bace tajuk die mesti korang pk kan yang I sbnrnye nak cakap pasl pe, okay I nak cite pasal sorang "girl" yang I ta kenal, tapi I slalu up2date blog dye.. but today I rase menyampah la pulak bace entry dye yang terbaru ni.
I ternampak entry die di blog I, then I tertarik dengan tajuk blog die.. buat I teringin nak bace. Rupenye die cerita pasal boyfriend die. Tau x ayat die yang paling I menyampah ape, "awak saya dah bosan couple ngan awak, saya nak putus!, terus terang saya ckp yang saya dah falling in love dengan yang lain, sejujornya saya dah suka someone yang saya kenal 3hari lepas. saya dah malas sayang awak, sbb saya dah bosan ngan awak, jgn mara saya sebab saya dah tak peduli kan awak" waaahh senangnye pompuan ni, I menyampah sebab kebanyakan entry die cite pasal boyfriend die.. tp bukan boyfriend yang sama. Nak kata die playgirl ta.. ayat sesuai untuk die "pakai buang" .
Eeuiw die ingat die hot ke?? even aku ta kenal die pon, aku muak ngan pagai die sebab die kaum sejenis aku. You're sucks girl.. u gunekan kecomelan u mainkan perasaan laki tapi sebenarnye u bodoh.
Sori I bukan nak mengutuk, cume I menyampah =.= yes its u capital Z !!!

p/s: kalau kau dah terkene kat batang hidung sendiri.. baru kau tau.. time tuh aku akan cakap.. PADAN MUKA!!


lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA