Stranger Girl


*sigh...... =.=" , yesterday ade girl call i pakai public phone maybe.. i dont know her bcoz she dont want to intro herself.. but she know my name. okay, ni perbualan kiteorg mlm td;

stranger girl: ni lulu kan??
me: yup, u sape?
stranger girl: u ta pyah tau i sape, its not important! now i nk ckp yg i ta puas hati ngan u.
me: tak puas hati ngan i? why? btw can u tell me your name??
stranger girl: hey u! i nak u jgn maen facebook lagi.
me: ha?? asl lak i ta leh men fcebook da? ade kne mgena ngan u k?
stranger girl: xde kne mgena ngan i, but mate i sakit bile nmpk u online and update status.
me: its not your problem right?
stranger girl: yes, its my problem coz many people "like" your status and salah satunye my bf like your status too.
me: who's your bf? can i know his name?
stranger girl: no need to know his name, now satu je i mntak.. please deactived your facebook account.
me: hey girl, knape i mesti ikut ckp u? u angel? u pengarah facebook k? nak arah2 i mcm ni. senang mcm ni la. u block i dr fren u coz kalo i nk block u pon i tatau u sape, u xnk bgtau. then tell me your bf name, bole i block die or u suh jela die yg deactived account die. simple right? and btw mane u dpt nombor i?
starnger girl: haha well u dont know me, now i just wanted to say..I WANT YOU CLOSED YOUR ACCOUNT!!!

then, die pon letak phone.. macam **** die kan? ouh its okay. cool down fieyha :) and kalo you'll perasan i ade update status mcm ni boleh tak saye amek boyfriend awak ♥ then awak pegi la cari boyfriend yg baru. HAHA *mood: gila act status tu i tujukan kat dat girl, sbb i tau die mesti akn bace status i tuh punye. i saje bg die bengang, tekaan i tepat. she call me back and maki2 i.. WTF YOU STRANGER GIRL! grrrr >,<
and pagi2 tadi lg die da call, dye still ckp "please closed your account" and i jawab "just being yourself, and im being myself" then i letak phone, pastu terus update status pe yg i cakap kat die tuh. BENGANG BABE!!!! 


lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA