Lepaskanlah ku pergi


Capital NF, aku mintak maaf.. aku tak boleh terima ko mcm ape yg ko nak, tu semua kisah lame kite.. nak dekat 3tahun kita saling mengenali, sejak 03.04.2009.. and setahun kita hidup sebagai couple, tapi dalam mase setahun mcm2 berlaku antara kita. Awal percintaan kita terjejas disebabkan kau..ia aku tau disebabkan kau duduk jauh disana, and aku setia kat KL kau banyak pikir negatif pasal aku.. ko kate aku banyak BF kat cni.. tp sebaliknya, kau yg dikenali playboy kat sana.. tapi aku sabar dan still nak teruskan hidup ngan kau akhirnya kita 2bulan bersama :) malangnya lagi sekali kau buat hal.. ko couple ngan awek kawan baik ko sendiri. Masa tuh sumpah aku kata, ko mmg rugi NF, akhirnya ko bertekad putus kan die and kembali kat aku sebagai peluang kedua, tapi aku masih sedih n bengang pasal kejadian tu. ko pulak yg beriye nak jumpa aku untuk menbus kesalahan ko.. so selama 3bulan perkenalan baru la kite berjumpa.. time tuh aku tau ko menangis masa jmpe aku bile aku cuba tolak peluang kedua kau.. disebabkan sayang aku kat kau terlalu kuat walaupon kau jauh..aku terima kau semula.
Dari 1st aku kenal kau, kau banyak berubah.. kawan ko pon kata ko berubah disebabkan aku.. time tuh aku happy gila dengar perubahan kau.. tapi happy aku hanye sementara.. perangai kau makin lame makin wat aku tercabar.. ko hot tempered, ko suka maki aku sblum ko siasat benda sebenar.. NF aku ade maruah, tp ko buat hati aku sakit yg begitu dalam NF. Banyak peluang aku dah bagi kat ko, tp ko?? xpernah nak hargai. Yeah aku rindu saat kita bersama dulu, tapi kau sia-siakannya. Akhirnya aku berubah hati terhadap kau.. kau buat ku kecewa dan membuat ku pergi dari sisi kau. And masa tuh aku berjanji ngan diri aku yg ko xkn pernah lupekan aku.. sbb aku bukan perempuan yg ko mksdkan, ko akan menyesal buat aku mcm ni. Tu janji aku.
Setelah beberapa bulan aku meninggalkan ko, akhirnya ko kembali muncul kan diri and aku terima kau sebagai kawan :') walaupun kita hanya berkawan, tapi kita sering gado mcm dulu.. membabitkan maruah. Kau still xberubah, kau bnyak buat aku menangis walaupon aku tau ko mmg sygkan aku tp cara kau syg kan aku adalah menyakitkan hati aku. Kesan dia sampai sekarang NF. Aku tau kau pon tau pe yg aku maksudkan.
2tahun lebih kita berkawan, and tiba-tiba kau buat pengakuan pada 02.08.2011 untuk bersama ngan aku kembali dan NF inilah jawapan aku, kat sini terjawab lah semuanya penantian kau untuk jawapan aku ni, NF sorry aku ta dapat terima kau semula..hati aku dah tawar ngan kisah cinta kita dulu, hati aku dah tak boleh terima kau lebih dari seorang kawan, banyak peluang aku yg ko persiakan. Aku harap ko faham dan xjejaskan persahabatan kita. Sumpah aku sayang ko hanya sebagai seorang kawan. Sekali lagi aku mintak maaf, satu permintaan aku.. Buang perangai kau yg lama, bukak kehidupan baru bersama yang baru. Aku tau kau mampu cari seperti aku atau lebih baik dari aku. Aku doakan untuk kau. Doa dari NF hanya untuk NF.. tu persamaan nama kita. Maafkan aku andai aku buat kau tersinggung dgn post ni. Lepaskanlah ku pergi.Salam :')
lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA