MR. KA ♥ (Special Part)


Mesti korang menyampah kan, aku selalu post story psl MR.KA, lantak aku la blog aku sukahati aku la nak post ape pon, korang tak suke TOLONG JANGAN BACA :)
Haa, da in relationship :) meh aku cite mcm mane kiteorg boleh in relationship.. hehe malu la nak cite, *gedik gile aku -.- errr.

Okay, 06.08.2011 kami kuar bersama, bukak puase bersama, jalan bersama, gurau2 bersama, tacink bersama, poyo bersama, duduk bersama, senyum bersama, gelak bersama.. senang cite semua bersama-sama la..Haha :D 
( skip cerita )
Yeah akhirnya da sampai waktu berbuka.. ape lg semua makan kentucky fried chicken (waah name penuh tuh aku bagi) hehe ok la KFC.. haha dan erkkk kenyang, masa  kat KFC, die suke cucuk pinggang aku, asek nak menang 2-0, 3-0, 4-0,5-0 and bla bla bla.. -.- ok fine, aku bg die menang, nnti nages pulak kan..pastu wat muke atoto tora tora kat depan cermin..hahaha jgn mara ey KA♥ iloveyoumuahmuah!
okay lepas lepak kat KFC, kite org sume pegi entrace pavi (tempat dak hot) haha sbb cik abg semua mao masuk asap kuar asap kan..biase la lepas makan mesti kene sambung nyawa, tgh berdiri lepak2 borak ngan iqa tibe KA tarik tangan aku and bawa aku sampai depan air pancut kat depan pavi tuh.. and korang tau what happen next?? just see the picture 
omgoshhhhh, he's propose me.. awww, malu nyahh :)
then membe2 die, snap gmbr kiteorg.. mcm artis plak rase kan..haha
sebelum die propose aku die suh aku rase heartbeat die.. walaweyy 90km sejam..hehe kuat gile syg.. nk tergelak I, then tetibe u cakap.. " can u be mine? " sumpah time tuh aku da sengih2 kambing.. blushing la! then I say " yes " haha maluuu and die hug aku  woot woot, time tuh mmbe die bukan maen lagi tepuk tangan n bersorak mcm kt stadium bola, then semua orang pandang.. maluuuuuuuuu :) die melutut, and lagi sekali ckp " can u be mine? " syg malu la! pastu die beli kan red rose untuk aku, alala thanks sayang! u're so sweet

And Now We're Together, Start From 06.08.2011, 20:28, Saturday (:
lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA