when I miss you, I will look at our pics


yeah! hello readers :) I'm back.. dlm beberapa harini aku asek rasa nk update blog je.. tp bile dah bukak, msti xde idea nak tulis pasal ape.. damn -.- tapi skang aku dah tau nak buat pasal ape.. mesti la pasal KA  yg aku sayang sangat2 skang ni ^__^ hye MR.KA, imissyousomuch, ee gatal la I ni kan kan kan??

Okay2, hari sabtu kan aku dating ngan KA :) woot woot.. Act aku ckp ngan dia yg aku xnk jumpa dia.. padahal aku plan saje je ckp mcm tu.. tp aku nk g jumpa snyap2..teeeheee :D tapi plan aku tak menjadi.. Last2 die yang jemput aku kat rumah..haha bodo c(:

OMG, sayang... rinduuuuuuuuu kat awak.. lately ni sy manja kan? kenapa eyh.. sy pon tak tau.. sy rase sy ni sama je mcm hari2 lain.. tp awk ckp sy ni tetibe manje ni knape.. ntah la awk, gila kot sy ni.haha :)) awak.. awak..thanks sebab happykan saya, layan kerenah saya.. sometimes mesti awk menyampah kan ngan saya.. tp xpe saya tau saya mcm mane.. hehe, sayang whatever u do, where ever u are.. I'm always with u, nothing gonna change my love for you.. No one else can be with me but you, No matter how hard someone flirts with me, I’ll turn them down. No matter how cute someone else may be, they won’t be with me. No matter how much memories we may share, I only want you to be there. No matter what they may say about you, I’ll just say forget you. It’s you who I want KA :)



lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA