WHY ????


Kenapa kau wat aku macam ni?? Aku sayang kau tau x.. sayang sangat2 tapi kenapa kau wat kasih sayang aku untuk kau makin berkurang, aku sayang kau wey.. Aku rasa macam nak pelok je kau semalam, tapi kau tau kan ego aku tinggi.. tolong la jangan wat aku mcm ni lg wey, I'm beg u :'(

Sayang tolong la berubah, awak xkesian ke kat parents awak selalu nages sebab awak.. tolong la awak.. tapi tolong la awak buat ngan ikhlas, bukan sebab saya tp sebab diri awak sendiri.. Please sayang berubah.. sayang la diri awak tuh.. awak dah besar sayang.. please awak please.. Tunjuk la kematangan awak tuh, tolong la sayang, saya sayang awak.. Saya terasa bila haritu awak cakap ayah awak menanges sebab awak nak kuar bukak puasa ngan kawan2 awak ngan saya.. Awak xrasa bersalah ke sayang? Awak berdosa luka kan hati ayah awak.. Sayang, awak beruntung coz ayah awak duduk ngan awak.. hargailah dia awak, awak.. mak awak lahirkan awak, tapi penah awak tanya bagaimana susahnya bawak awak kehulu kehilir 9bulan, penah awak tanya kesakitan mengeluarkan awak.. Please awak berubah, PLEASE AWAK :'(

Awak, saya mintak maaf susahkan awak, awak tunggu saya dari pukul 10:04 malam tapi saya jumpa awak pukul 2:04 pagi, 4jam awak ngan kawan2 awak tunggu saya kat bawah rumah saya, kejam nya saya wat awak mcm tu. awak sanggup tunggu saya kan.. tapi saya pulak tetap berkeras xnk jumpa awak.. Awak, disebabkan saya sayang kan awak, sebab tuh saya turun jugak jumpa awak, ikutkan ego saya.. Saya nak tido je kat rumah. Hmm awak, saya rindu awak tapi saya xnak jumpa awak selagi awak xberubah saya xkan jumpa awak. Tu janji saya awak, saya nak awak ada life awak sendiri... tapi bukan life yang xberfaedah.. Awak tolong sgt2, berubah.. bukan untuk saya tapi untuk diri awak and parents awak. Awak tolonggggg.. saya merayu awak, saya menanges tinggal kan awak semalam.. saya diri kat beranda rumah saya tengok awak dah masuk kereta n pergi.. saya nangis sebab saya buat awak mcm tuh. Tapi.... nape awak wat saya sampai jd macam tu, awak jgn terlalu humble, awak ade pendirian kan? Awak please fikir yang terbaik untuk awak. Saya tak setuju bila awak kata Dota untuk minda, walaupon benda tuh betol tapi Dota banyak membazir masa and duit.. Ouh yela, awak dapat duit free, then mintak duit kat parents pon dapat, thats why awak tak rasa kehilangan duit tuh. Awak, saya ni bekerja.. duit tuh hasil titik peluh saya sendiri.. Bila duit saya xde sebab bnda tak berfaedah, saya rasa mcm fuck gile diri saya ni. Saya dari habis skola sampai skang, xdapat da duit dari parents saya.hmm Awak please kurangkan merokok, saya xnak awak jadi macam ayah saya.. please awak, saya sayangkan awak. so tolong slow smoking cigarette and try to stop that. Saya xnak kehilangan awak, saya xnak kehilangan kasih sayang awak untuk saya. Saya xnak tuh sume.. Awak, jangan jadi macam dulu, please throw your bad attitude far away from your world. Nobody perfect syg kt dunia ni.. but we can turn it to perfect.

p/s: Im still love you and I miss you so much so I really need you sayang, but I can't see u until u change your life, your world, and your attitude. I'll pray for u. Try slow2, I know u can do it, u can make your mummy and daddy proud with u, u can make them never crying again. iloveyoukhairulakmal :') iwillmissyou~
lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA