He's never give up -.-"


Okayy tengok title mesti korang tertanya-tanya siapa kan.. Now aku nak story pasal Mohd Nazrin Farhan Bin Rosli, he's my ex-boyfriend 2years ago. Suddenly dia buat status untuk aku, terkejut wey ni pon gara-gara sebab aku da tuka status relationship aku ke single.. so die mengambil peluang ni untuk tackle aku balik.


Haha gile mamat ni.. Ok Ok jap ada lagi.. Ni haaa...


Aku dah tatau nak cakap ape lagi da ngan die ni.. gile meroyan agaknye.. papehal pon, naz pls read this :

Dalam hati aku masih ada dia, even sekejap aku ngan dia.. tapi dalam masa sekejap tuh la aku banyak cipta kenangan ngan dia.. Aku milik dia even aku dah tiada pape ngan die.. But aku masih lagi rindu kan dia, and masih lagi sayangkan dia. He's my everything naz. Sorry naz :')

lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA