no pain no gain



Sorry guys aku da lama ta update blog, suddenly aku da mati ayat n no idea bile nak buat new post.. Btw, lately ni aku busy sgt-sgt.. bukan busy sbb ada boyfriend but busy do something for life.. Boyfriend? Haha berlambak kat Jingu Message, BBM, WhatsApp, Facebook, and Twitter aku, tapi nanti-nanti la boyfriend ni.. Bukan xde org nak tp ada je, and ade jugak yg aku da meet up.. but bukan xberkenan, cuma sekarang bukan masanya lagi. Now aku dah ada tujuan, and tujuan aku tuh adalah something yg boleh improved kan diri aku. Aku xboleh bgtau ape aku buat, tp yg penting diri aku sendiri tau apa sebenarnya yg aku tgh buat.. haaa nampak kan nampak kan.. hee :D so secret admire ku, dont worry.. if kita ada jodoh tak kemana, sekarang ni kena la bersusah payah sikit.. Yela nama pon nak get something kan mesti la kena do something even benda tuh sakit sangat. Biasalah No Pain No Gain, No Cure For Sure. :')

lots of


Thanks for reading darling! ❤
I LOVE BLOG MISS FIEYHA